3 Aralık 2013 Salı

Danny Sullivan & mürettebat SE topraklara SE izle taşır

Muhtemelen çoğunuz Danny arama motoru izle taşımak için planlarını açıkladı biliyorum. Arama motoru bir başarı haline Land.Will adında yeni bir blog başladı mı? Ben o kadar emin. Kanıt mı? Şey, nasıl arama motoru Watch.At gideceğini duyurdu zaman Danny alınan tepki geçen haftaki PubCon Danny o arama motoru arsa ve Chris Sherman ve olacağını ona iltihak ve aynı zamanda arama motoru izle bırakarak bu başlangıç olacak onun keynote sonuna doğru duyurdu. Kısa bir süre sonra Danny SEW Blog yazmak muhabirleri de arama motoru Land.It için geliyor olacak diğer arama arama motoru saatine bloglama katıldığından beri az 10 ay olduğunu duyurdu. Hoşuma gidiyor, ama günlük olarak Danny ile çalışma keyfini çıkarın. Biraz daha erken uyanma bundan almak iyi bir deneyim değerlidir.Neden arama motoru saate kaldın değil mi? Şey, ben karikatür Barry arka, böylece biraz kişisel alır. Arama motoru seyretmek ve onların desteği ile arama motoru Land benim katkıları doğru topluluk yanıt tarafından etkilendim. Nathan Weinberg InsideGoogle, bir yorum yazdı;Barry, sanırım SEW için ne kadar önemli olduğunu anlamıyorsun. Gary Price, o zaman sen, SEW workhorses vardı. Danny büyük isim ve Chris tutkal gibi görünüyor, ama sizin (ve daha önce Gary) okuyun site gerçek nedeni vardı: her gün haber almak için. Yapabilecek bir kişi o kadar iyi yerine sert ve SEW sadece seni kaybettiğimi, onlar zaten zor bir yer olurdu. Gary gittiğinde, yani sağ atlamak ve bunu sürdürmek mümkün, ama bir kez bu yıl şanslı alacağı yolu yoktur şansları varmış.Wow, şimdi bana bir ton anlamına gelir. Tabii ki, neden olduğumu sanmıyorum insanlar arama motoru izlemek için gelir. Danny biliyor ve Chris nedeni vardır, böylece daha büyük bir yazma yapmak istiyorum Danny ya da Chris zaman geri başvurmak için bir yer aramak için - ile ilgili hızlı, kısa hikayeler ile adım deneyin. Bazen, büyük bir inatçı yazma bunu yapabilirsiniz, ancak genellikle bu şekilde sahip olmadığınız bir blog yazmak için benim tarzım değil. :) Ne olursa olsun, toplumun yeni site için çok heyecanlı. Ne arama motoru izle üzerinde olacağını bilemezsin. Onları en iyi dilek. Ama biraz yeni bir şey sabırsızlıkla bekliyorum.Cre8asite forumları Forum tartışma.


WebmasterWorld haftalık Round-Up 29 NovemberGoogle trafik ile belirgin sıralamasında değişiklik Dips.


SEO Haberler, teknik ve araçları bilgi için en iyi siteler?Anket: Ne tam zamanlı gelir mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder