15 Aralık 2013 Pazar

Güncelleştirme için Google Analytics oturum tanımı yapılmış

Tüm E-çözümler projektör |





Google Analytics, bir oturum aracı hesaplanır yol üzerinde değişiklik duyurdu. Bu değişiklik, önemli ölçüde (göre resmi blog yazısı "çoğu kullanıcı göreceksiniz % 1 değişiklik daha az") hesaplarının etkilemez iken, önemli bir değişiklik olduğunu.


Aşağıda, neden önemlidir ve nasıl bu bazı Google Analytics hesabı (çoğunlukla Google Analytics kampanya parametrelerini kötüye şirketler) etkileyebilir ve doğru yolda olduğundan emin olmak için ne yapabilirim anlatacağız.


Bu değişiklik ilginç bir hareket olduğu için çok kanallı atıf gelince o-ecek sağlamak daha doğru veri. Aslında bir tek oturum ele alınması birden çok kez bir zaman dilimine ait bir Web sitesi ziyaret edenler şimdi var çünkü bazı özel durumlarda yeni bir oturum için güncelleştirilmiş kendi tanımlama bilgilerini bu olacak.


Örneğin, birisi bir PPC reklam bir Web sitesi ziyaret ve ardından siteyi terk ve 10 dakika içinde geri Web sitesi organik bir bağlantı üzerinden uzun bir PPC eski model ziyaret olarak düşünülebilir. Yeni modelde, her biri kendi kaynağına atfedilen, iki kısa ziyaretler olurdu.


Kampanya parametrelerini (çoğunlukla navigasyon kullanımı veya iç kampanyaları izleme) site izleme için Google Analyticsi uyguladığından gelince gördük hatalardan kullanımdır.


Bu uygulama bu site davranışı çözümlemek için yanlış sayı üreten ve aynı zamanda ağır trafik kaynakları doğruluğunu etkiler ve bu nedenle asla kullanılmamalıdır. Şimdi daha da fazla. Nasıl oturumlar, her zaman bir ziyaretçi tıkladığında, kampanya parametreleri kullanan bir iç bağlantı tanımlanır için geçerli güncelleme ile yeni bir oturum başlatır; Bu yapay olarak yukarıda açıklanan sorunların yanı sıra ziyaret sayısını artırır.


İle ilgili konular: Kanal: Analytics | Özellikleri | : Yüreğir | Nasıl yapılır | Nasıl yapılır: Analytics | Orta düzey


Yazar hakkında: Daniel Waisberg dönüşüm yolculukın kurucusu bir bakış, bir Google Analytics Sertifikalı İş ortağı olduğunu. Ayrıca Online davranış, pazarlama ölçüm & Optimizasyonu Web sitesinin kurucusudur. Google + veya Twitter takip edebilirsiniz. Daniel Waisberg tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





% 20 Artış ziyaretler görüyorum ve kampanya dahili izleme kullanmayın. Webmaster dünya üzerine yorumlar ve resmi blog yazısı bir göz atın, bu şekilde daha sonra % 1 etkileyen büyük bir sorun olduğunu açıktır.


Bu GA güncelleme bizim organik arama trafiği % 30 şişirilmiş ve bizim nişan ölçümleri (PPV, hemen çıkma oranı, sitede geçirilen süre) orantılı olarak düşmeye neden oldu. Süre biz-si olmak birkaç iç bağlantıları, bu güncelleştirme yarattı "hayalet" ziyaretleri hacmi dağınık UTM kampanya kodları birkaç bağlantı bu kapsamı dışındadır olduğunu.


Alt satırında: Bu GA güncelleme ruhu ile katılıyorum, ama Google test topu düştü gibi ? ve bu hesabı isteğe bağlı olarak uygulama kabul ? zorla değil tüm GA kullanıcıların oturumları yolu Google tedavisi için uygun gördüğü.


Yeni verileri tarihi verilerle karşılaştırarak Elmayla gibi olduğu anlamına gelir büyük bir fark, çok, görüyorum. Yani kimsenin tahmin ne Rating değişiklikler gerçek veya GAın yeni yöntem sonucu olarak konularda daha karmaşık hale getirmek için Google sadece Panda 2.4 dünya çapında dağıtılan.


Web Sitesi Optimize Edici dönüşüm oranı sadece plumnetted için deli sivri kullanıcılar segment, kitlesel dönen görüyorum benim müşteri, yeni kullanıcı kesimi içinde bırakır. temelde bu herhangi bir tarihsel veri tüm karşılaştıramazsın.


Sayfa ziyaret, hemen çıkma oranı, ortalama sayfa sayısı azalmaya, zaman ciddi artış sitesi, dönüşüm oranı, vb ile birlikte herhangi bir artış olmadan ciddi artışlar da görüyorum. Bu sadece bir benim siteler ve arama trafiği (doğrudan veya tavsiye değil) sadece etkiliyor ama birden fazla tarayıcı, arama motorları ve fark edilebilir diğer ölçümler arasında etkiler görülür. Yukarıda açıklanan herhangi bir kampanya parametrelerini kullanarak değil. Karşılaştırma yararsız ve Google hemen çıkma oranım yükseldi çünkü beni cezalandırmak karar değildir umarım...


% 25-30 Arama yalnızca oturumları artış görüyorum. Sanki bir kullanıcı arama gelen 1 bir ziyaret olarak hesaplanır, sonra bir kez onlar bir bağlantıyı ziyaret tıklatın gibi görünüyor. Bu nedenle hemen çıkma oranları hızla artan, de bırakarak oturum başına düşen site ve PV zamanı.


Google, birçok yöneticileri benzer sonuçları görmeye @GoogleAnalytics için gönderilen tweets yüzlerce görmezden geliyor. Analytics çöp işte. Herhangi bir parametre de izleme ve çok düşük PPC kullanarak değil.


Google-have silindir bu değişiklik? Biliyorum bir sürü geri darbe oldu ve dün başlayan, numaraları, numara değişikliği öncesinde doğrultusunda daha fazla gibi görünmektedir.


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Bing bilgi deposu, Satori, daha etkileşimli içerik ekler


Anket: Çoğunluk mobil arama kullanın, "PC daha zor" bul


Teste devam ediyor: Hangi alışveriş arama motoru bir Blu-Ray için en iyi fiyatı bulur?


Marka önyargı: tüketicilerin % 70i bilinen perakendeciler için ürün arama yaparken bak


Tüm yeni SMX Batı gündemi ? şimdi kayıt kontrol & 300 $ Kaydet


Aşağıdaki Android yenilemek, Bing Intros yeni iPad deneyimi


@sengineland izle


Resmi olarak test görüntüleri Web arama sonuçları parçacıkları Bing Google Gelişmiş eşleme için Windows 8.1 araması Pics getiriyor: Google LEGO Menora, Google Maps, Penn & Teller aracılığıyla Google cam Google penguenler genişletir derinlemesine Makaleler


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder