7 Ekim 2013 Pazartesi

Bina ve SEO şirket - 5 anahtar başarı satış

Tüm E-çözümler projektör |





Arama Optimizasyonu iş patron, girişimci, uzman ve yönetici olarak son on yıl geçirdim ? Covario ve 7 aydır bu işletmelerin entegrasyonu yeni ve güçlü bir varlık lider şirketi satarak Netconcepts arama iş kurma. SEO hakkında çok az şey bilerek bu iş haline geldi. Bu yıllar boyunca çok zeki insanlar çok şey öğrendim. Biraz saygı olarak bizim iş başarı doğrudan led inanıyorum beş ders paylaşmak istiyorum.


En önemlisi, herkesten daha iyi çözebilir ve bir pazar olacak segment çözmek için ödül bir tek problem ifade. 2000Lerin, reklamlar için gerçekten sattı rekabet arasında üstün arama motoru sonuçları sağlayan Googlenın odak hayran. Netconcepts, arama motoru en iyi web sitesi oluşturmak için belirli bir beceri ile zaman küçük butik web tasarım ajansı idi. Kendi küçük Pazar benzer şekilde derin dolaşma odaklı bir strateji ödüllendirmek ben inandım, rekabet daha geniş ajans-tipi stratejileri üzerinde odaklanmış iken, perakende markaları, doğal arama sorunlarını çözme konusunda ? SEO ve ödenen arama Servisi, örneğin sağlar.


Bu düzeyde stratejik odak gerçekleştirmek çok tartışmalı bir nokta kendi içinde ama sonuçta pazarında güçlü bir farklılaştırıcı bizim için oldu. Ex-perakende ve SEO uzman bir ekip kurmak karar verdik. Kendimizi pozisyon alan uzmanlar olarak amaçlanmıştır. Nitekim, büyük markalar ve en karmaşık sorunları ile bize o "uzman" fikir için arama yaptı, bulduk. Arama Pazarlama ile SEO veya ödenen arama odaklanmak; Ben de yapabilirim, ama sen cantyapmak hem de piyasa gözüyle düşünüyorum. Pazar segmenti için bir kültürlü olarak rekabet ya da bir uzman rekabet. Sadece Çıkış stratejiniz bağlıdır.


"Acımasız" tarafından iç senin Gordon Gecko güçlendirmek için çalışmıyorum ama yerine odaklanmak zor olduğunu kabul, Darwinci tanım olarak ben ve. Uninclusive amacı nedir ve ne değil yapacağını tanımlayarak ne yapacaksın çerçeve gerekiyordu. Bu pazarlama açısından önemli olmadığı bir yerde sürekli bir değişim ve fikirler, uzmanlar ve fırsatlar giderek artan bir temini, tüm değerlendirilmesi için clamoring. Bunlardan hangisi en yüksek olduğu karar elde etmek veya hedefiniz mesafe girişimci ve/veya yürütme mücadeledir.


Bu odak zorlu bunu yapan şeydir ? ve bu yüzden başarı için önkoşul! Bizim durumumuzda bu iş iyi kazanılmış hatları çıkılıyor ve eksantrik ve farklı enerjiler kurucuları arasında doğrudan nasıl birbirleriyle kavga anlamına geliyordu. Zor, ama bir şey daha az sen operasyonel öldürür. Sonuçta, odaklanarak, belirli bir kesim benzersiz sorunları çözme için ödül iş-ecek var olmak senin facebook ta reklam verme çözümleri, tamamlamak üzere etki alanı uzmanlık veya pazar segmenti kendi gerekebilir stratejik alıcılar için daha cazip olduğunu. Odak bu pazardaki başarısı için önemli bir ilkedir.


Bu bir geniş açıklama vs. maliyet (SEOlar sonsuza ile mücadele var bir şey) değerine göre ürün/hizmet satmak için nasıl da dahil olmak üzere birçok konu ile ilgili olduğunu. Ama bir niş hakim tarafından (süreç ve teknoloji) büyük kenar boşluğuna bir değer teklifi sunun ve zanaat izin sistemleri icat edebilirsiniz. Bizim durumumuzda, özel Web sitesi geliştirme iş çıkıldı ve enerji premium SEO danışmanlık hizmetleri üzerinde duruldu. Bu yüksek kaliteli perakende pazarına hizmet veren önerileri yürütmek için bir ortak Pazar ihtiyaç ortaya çıkardı.


Bir SaaS SEO çözüm için geliştirme danışmanlık hizmetleri büyük ölçüde düşük marj finanse yarattık. SaaS iş kolunu çözüm daha fazla gelir ve kenar boşluğu, hızlı bir şekilde danışmanlık hizmetinin işletme katkı geride bıraktı oluşturdu. Sağlam bir teknolojik çözüm olan yerleşik bir pazarda kesimi ile birlikte bir karlı bir iş modeli olduğunu, ne iş olursa olsun stratejik acquirers ilginç ? SEO veya diğer. Satış tarafında eşit olarak, Covario karlılık vardı bilerek bana müşterilerimize, takım ve çözümleri de yatırım devam edeceğini daha fazla güven verdi.


Uzman iş çok farklı deneyimler ve bakış açıları ile senden daha zeki insanlar işe almak senin yararına olduğunu. Bence bizim bu konuda başarılı bir şekilde rekabet etmek için kritik iyi tavsiye için herhangi bir iş, ama keçe SEO (nerede kurallara bilinmesini uyması gereken var) Tümdengelim disiplin bir endüktif daha çok olduğu alan. Verilere dayanan deneyim ve satırları nerede olduğunu hakkında teoriler gerekli böylece beyaz şapka SEO premium fiyat, satış vardı- ama aynı zamanda yeni teoriler verilerine dayalı açık olmam gerekiyordu. Perakende kesiminde odaklı olmak, bir takım perakende ve Katalog markaları, sistemleri, zorluklar ve gereksinimleri hakkında bilgi ihtiyacımız vardı.


Çeşitlilik değersizleştirmeliler olmadan bu kez çelişkili bakış açıları yapıcı iş ilerleme doğru kanal için executive meydan okumaydı. Bu önemli bir dengeleme hareketidir ama sonuçta biz iş başarılı yapan insanlarımız olduğuna inanıyordu. Doğal olarak bu da dikkate alınarak edinme yolları önemli oldu. Birleştirilmiş organizasyon açıkça onur bu çeşitliliğin önemli bir şey olduğunu hissettim-takım kompozisyon ve hangi iş kararları yapılan bir şekilde hem de.


"Otorite tarafından" Yani geleneksel bilgelik, hakim varsayımlar ve hatta bazen Googlenın kuralları. Netconcepts tüm nedenleri neden başarısız olacağını duydum. SEO optimize etmek için SaaS bilgisayar yazılımı kullanma içinde bir gelecek vardı. Bir işi daha iyi sonuçlar almak umuduyla yeni geliştirilen yazılım kullanabilirsiniz. Madison, Wisconsin güçlü bir iş kurmak için yeterli bir yetenek değil. SEO tarafından 2005 eskimiş olacak... Aksine, bu son 5 yıl bizim arama teknolojisi ve Hizmetleri dörtte biri birçok online en iyi perakende markaları ile dünya çapında bir milyar organik arama üzerinden bağlandınız. Şüpheciler her zaman yanlış olduğunu söylemiyorum. Alternatif bakış açısını dikkate almak gerekir. Ama benim açımdan şudur: önemli bir sorun çözüyoruz, büyük düşünmek ve bu vizyonu onur. Diğerleri mümkün değil dediğimde, bu genellikle doğru yoldasın işarettir.


Herhangi bir iş, herhangi bir iklim ve belli ki rötuşlar yapmak zor olduğunu tüm iş alanlarında. Cheaters dürüst kazanmak ve yalancılar biliyoruz. Ne SEO hakkında her zaman bana vurdu şey bu değil sadece karışık teknik, ama bazı felsefi düzeyde de. Pazarlamacılar daha fazla para harcamak SEO daha önce ama SEO hala bile beyaz şapka taktikleri kullanarak "yanlış; sonuçta motoru sonuçları Şeytanmışçasına hile" algoritma"olarak değiştirmek için hedef konum" geliyor bu küçültücü stigma taşıyan ? veya benevolently "belirli bir taktik ile yardımcı".


Yani hangi satırlara çapraz değil karar vermek zorunda. Seni teslim daha iyi performans bekliyoruz mutsuz müşteri varken ne yapıyorsun? Rekabet yanlış coveted istemci markalar kendi olarak iddia ediyor veya kendi ürün hakkında yanı sıra sizin yatıyor nasıl tepki mi? Şişirmek yapmak, harcama yönetimi altında veya "kendi kendine bildirilen puan tablosu yapmak için gelirleri ile brüt billings karıştırmayın"? Ne zaman ekonominin kötüye giderse ve geri kesmek gerek çalışanların davranırsınız? Ne zaman iyi zaman onları davranırsınız? SEO (ve SEM) karmaşık ve rekabetçi. Aşırı söz için cazip, sürdürülebilir bir iş kurmak için zorlu ve eksik teslim etmek kolay. Benim nokta şudur: bütünlük, piyasa ile iş ele verirseniz ama mükemmel, bunu değil ? istemcileri, iş ortakları, çalışanları ? bu karar onların sadakati ile uzun yıllar onur olacaktır.


Bir ders öğrenmek bir çiftlikte büyüyen değil sonuçta, size sadece ne sen ekmek. biçmek olabilir ki öyleyse, Colored. Hangi konular üzerinde odaklanmak. Yeni öncülük. Kafanı yüksek tutun. Bir gün sen de büyük olasılıkla sen-ecek var olmak gurur garanti başarı ile üst dışarı gidecek.


İle ilgili konular: Kanal: Diğer | Özellikler: analiz


Yazar hakkında: Brian Klais saf oksijen Labs, danışmanlık ve mobil teknoloji firması kurucusu ve başkanıdır. Brian en son 10 yıldır Pazarlama Arama SEO firma Netconcepts aracılığıyla Alım için Covario tarafından lider. Brian, Twitter @brianklais izleyin. Tarafından Brian Klais daha eşya görmek


@sengineland izle





Gerçekten bu yazıyı okurken zevk. SEO/sosyal medya pazarlama bir start-up ortak kurucusu tüm hatırlamanız gerekir iyi bir tavsiye var. Çok engelleme ne zaman tuhaf sözler, yarışmacı olun ama dürüstlük benim için çok önemli ve çok önemli için teşekkür ederiz. Eğer şansı varsa, sen bizi kontrol edin ve bana ne düşündüğünüzü bildirin? http://www.synactable.com/


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Bing Reklam başlattı telefon uzantıları Skype tüm cihazlar ile


Çalışma anlaşmazlıkları "Bing üzerinde" iddiası bu 2:1 tercih Bing Google için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder