9 Kasım 2013 Cumartesi

Bing reklamları yeni reklam biçimi Windows 8.1 akıllı arama entegrasyonu ile tanıttı

Tüm E-çözümler projektör |





Microsoft, Bing reklam platformu Windows 8.1 akıllı arama Bing reklamverenler daha ulaşmak reklam veren ve yeni bir ad biçimi ile entegre bugün duyurdu.


Geçen hafta yayınlanan, Windows 8 in akıllı arama web apps, cihazlar ve bulut bir sorgu ile kullanıcıların sağlayan. Sonuçları daha sonra bir görünümde döndürülür. Windows 8 aşağıda sağ tarafta entegre arama kutusu görebilirsiniz.


Microsoft Windows 8.1 Smart Search


Akıllı arama Bing Reklam entegrasyon ile Bing, Yahoo ve Windows Arama alakalı arama sorguları için gösterilecek reklamları otomatik olarak uygundur. Yeni erişim sağlayan Microsoft adres bir reklamverenlerin anahtar Şikayet Bing/Yahoo ağ, arama Yani eksikliği hakkında ve Birimi tıklatın. Ne kadar reklam-ecek görmek bu tümleştirmeyi göreceğiz. Gör mikroskop, 100 milyon Windows 8 ruhsat satılmıştır.


Reklam sonuçları site bağlantıları ve uzantıları ek olarak reklamverenlerin web sitelerinin Web Önizleme içerir. Ekran yeni reklam sonuçları akıllı arama nasıl görüneceği gösterilmektedir.


Bing Ads in Smart Search


Bing reklam reklam kampanyalarının hak kazanmak için ya da kendi web sitelerine reklam biçimlerinin görünür olması için her şeyi gerekmez.  Ne tür anlayışlar reklamverenler raporlaması içine Windows 8.1 akıllı arama trafiği ve reklam performansına sahip olacak ve daha biliyoruz ne zaman güncelleme hakkında daha fazla bilgi için sorduk.


Güncelleme: Ayrı raporlama anlayışlar şu anda Windows 8 reklamlar için mevcut değildir. Performans verileri, toplam olarak almak devam edecektir.


David Pann, genel müdür, Microsoft reklam arama grubu, konuşmada dün Bing entegrasyon ile pencere eşiği nasıl şirket arama evrimi yaklaşmakta olan anahtar bir örnek olduğunu söyledi. Bing artık sadece bir arama motoru olarak, ancak Windows işletim sistemi ve şirketin ortaklık içinde ayrılmaz bir hizmet olarak Yahoo, Facebook ve elma ile konumlandırılmış. Bing "neredeler", yerine bir hedef kullanıcıların gezinmek zorunda kullanıcılar için kullanılabilir olur.


Pann arama reklam biçimleri, Bings yeni entegrasyon ile birlikte gelişmeye ve daha çok yenilik bu cephesinde görmek beklemek devam edecek diyor.


İle ilgili konular: Microsoft: Bing Reklam | Son Haberler


Yazar hakkında: Ginny Marvin yazar hakkında ücretli çevrimiçi pazarlama konuları da dahil olmak üzere arama, ödenen sosyal, ekran ve yeniden hedefleme ödedi. Arama motoru Land, Ginny e-ticaret şirketleri için arama pazarlama ve talep oluşturma tavsiyelerde bulunur. O heyecan üzerinde @ginnymarvin bulunur. Ginny Marvin tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Merhaba Ginny, bu gelişmenin verecek yayıncıların daha fazla kazanç güç? Önümüzdeki birkaç yıl, Bing Facebook ile yapıyor bir sinerji Apple vb sonuçta Google egemenliği yayıncılar için güç kazanç ile ilgili olarak sona erecek


Ne ileri, fare reklam panoları, klavye dokunsal reklamları? Ben de yıllar önce tarayıcı ve işletim sistemi ve zorunlu bir motor yelpazesi birleştirilmesiyle-ecek orada var olmak bir daha diğer varsayılan arama sağlayıcısı seçmek için bir seçici hatırlıyorum? Evet, sadece bu sabah negatif davranıyorum. :-)


Çünkü Ubuntu berbat, Windows 8 için görünmeyen bir şekilde arama entegre! Hatta bunun için her şeyi kıyaslamayın! 8.1 Deneyin ve kendiniz görün. ya da bazı değerlendirmeleri bkz. Multimedya


Bu çok saçma. Ubuntu da kötü elma ve entegre spyware onların taklitleri ile ciddi bir hal aldı, ama hala Windows 8den çok daha iyi. Windows 8 spyware açıdan Ubuntu daha iyi ve Ubuntu işlevselliği açıdan daha çok kötü.


Dürüst olmak gerekirse hepsini sadece makinenizde ne için geliyor. Ubuntu Web veya Java geliştirici işletim sistemi olarak harika. Ama ben sadece çünkü Windows 8 almak istiyorum günlük kullanım için ne kadar hoş geliyor ve farklı hizmetleri ile nasıl entegre bir.


Windows 8 yıldır diğer bilgisayarlarda standart olmuştur temel özelliklere sahip değil. Örnekler: PDFye yazdıramaz, windows üzerine düzeltemezsin, (PHP gibi) bazı filetypes ile ne yapacağını bilmek gibi yapıyor, sanal masaüstleri yok, notepad.exe ile gelir. Daha iyi sistemler kullanmış olan insanlar için kullanmak için inanılmaz derecede sinir bozucu.


21. Yüzyılda bu ? herkes gelecek nesillere nasıl bir dereceye Web siteleri ve program bilgisayar kurmak için bilmek gerekir. İnsanlar gerçekten bunun için UNIX tabanlı işletim sistemi gerekir. Ayrıca, özgürlüğün geleceği teknoloji açık olmasını gerektirir. Windows, kapalı bir sistemdir.


Windows 8 hakkında kötü şeyler yazılım dağıtımı kontrol etmeye yönelik bir adım olmasıdır. Metro için geliştirmek için yalnızca Microsoft app store dağıtabilirsiniz. Bu merkezi bir otorite bilgisayarınıza yüklemek için izin verilen yazılımları kontrol edecek demektir. Bunun gerçekleşmesi için insanlar masaüstü ve ekran Metro başlatmak için büyük bir itme vardır.


Şahsen, benim OS "diğer hizmetleri ile entegre" istemiyorum Bana casus yazılım için bir kapı gibi görünüyor. Sadece benim bilgisayar ı açıkça söylediğimde ağ üzerinden bağlanma istiyorum.


Kullanıcılar bunu devre dışı bırakmak için yetenek varsa fikir seviyorum. Biz zaten işletim sistemi için para ödüyor. İsteğe bağlı, özel olarak Google, "king of the hill" karşı bir hareket olduğu için çok.


I cant Eğer kadar her şeyi yeniden yüklemeden bir acı olacak gibi ben geri Windows 7 için-gidiyoruz. (Ayrı onları çoğunlukla benim için işe yaramaz olmak) mağaza apps kullanmayın nedenlerinden biri yerleşik reklamları vardır.


Diğer bir deyişle, tabii ki, bir olasılık. Geçmişte Linux kullandık. I am a oyun benim en büyük sorundur. Buhar daha iyi oluyor ve Linux, ama onun değil orada oldukça henüz desteklenmesi hakkında daha iyi.


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google Helpouts: Yolu ile Video, Google tarafından bir fiyat için destek uzmanlarından yardım


Yeni görsel marka reklam: Ne Google Banner & Bing kahraman reklamları ara demek


Bing Reklam Yöneticiler paylaşım Bing A daha iyi reklam platformu yapmak planları


Yeni arama motoru sanatçı, şarkı, tür & Haritayı arama filtreleri ile radyo istasyonları binlerce dizin oluşturur.


Rapor: Yerel optimizasyon temel adımları Google görünürlük 179 oranında artırdı


Microsoft pilotlar dev markası "Kahraman reklamlar" Windows 8.1 için akıllı arama Bing


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder